Statement on "Daily Telegraph" article - 17.10.09

This tendentious and wholly unwarranted article is a tissue of untruths and distortions. All the facts about my allowances and expenses have been in the public domain on the Conservative Party website since January this year.

I have instituted immediate legal proceedings - again - against the Daily Telegraph through the auspices of Carter - Ruck and Co. with the demand for a full retraction and apology. As a result of this initial action, the article has been removed from the newspaper’s website and Google referrals.

I await developments.

Top ↑